Help

enkele van onze meest veelgestelde vragen

De verwachte leverdatum(s) voor elk cadeau kunnen variëren en zijn te zien op elke productpagina. Dit zijn altijd de dichtst mogelijke schattingen. Als expresslevering mogelijk is, wordt dit ook op de productpagina vermeld. Deze vind je aan de rechterkant van de pagina, net onder de prijs en verzendkosten. De verwachte leverdatum kan niet worden gegarandeerd, omdat we afhankelijk zijn van het bezorgbedrijf en er soms vertragingen optreden die buiten onze controle liggen.
But in most cases, shipping takes from 2 – 5 days, and in the case of large orders, it takes more time and you will be informed of the delivery time.
 

Hoewel we geen bezorging op dezelfde dag aanbieden, bieden we wel expresbezorging voor de meeste van onze geschenken. Deze bezorgoptie vind je in de bezorgstap bij het afronden van je bestelling. Als deze optie niet wordt weergegeven, betekent dit dat voor dat specifieke geschenk geen expreslevering wordt aangeboden.

Het is niet mogelijk om een specifieke bezorgdatum te selecteren.
 
We besteden veel zorg aan het maken van uw geschenk en om het zo snel mogelijk bij u te krijgen. De leveringsvoorwaarden vermeld op onze website weerspiegelen onze snelst mogelijke levering. Als expresslevering mogelijk is, wordt dit ook op de productpagina vermeld.
 
We proberen altijd om cadeaus die niet op voorraad zijn zo snel mogelijk weer op voorraad te hebben. Zodra we weten wanneer het cadeau weer op voorraad is, zullen we dit op de productpagina laten zien, dus houd dit in de gaten om op de hoogte te blijven.
 

Het is zeker mogelijk om meerdere artikelen in één bestelling toe te voegen! Zo werkt het: 1. Ga naar de productpagina van het eerste product dat je wilt bestellen en begin met personaliseren. 2. Wanneer je helemaal tevreden bent met je ontwerp, plaats je het product in je winkelwagen en ga je naar de kassa. 5. Herhaal stap 1-3 totdat u alles wat u wilt in uw winkelwagen heeft. 6. U bent nu klaar om de bestelling te plaatsen!

Per bestelling kan slechts één afleveradres worden toegevoegd. Als je cadeaus naar verschillende adressen wilt laten verzenden, moet je aparte bestellingen plaatsen.
 

Verzendkosten in België 4,99 euro. Als u meer dan € 50 koopt, krijgt u gratis verzending

Het is mogelijk om speciale karakters te gebruiken om onze geschenken te personaliseren, met uitzondering van Cyrillische, Aziatische, Griekse en Arabische karakters om (niet erg interessante) technische redenen. Emoticons kunnen ook worden gebruikt. Als het personage niet correct wordt weergegeven in het voorbeeld of het eindresultaat in je bevestigingsmail, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Als u tekens wilt gebruiken die wij niet kunnen verwerken, raden wij u aan om een afbeelding te maken waarin u uw tekst verwerkt en deze in plaats daarvan te uploaden.
 
Binnen een set wordt op elk item dezelfde personalisatie geplaatst. Het is niet mogelijk om op elk item binnen een set een andere personalisatie te plaatsen. Als je elk artikel een andere personalisatie wilt geven, moet je elk artikel afzonderlijk selecteren, personaliseren en in je winkelmandje plaatsen en vervolgens je bestelling in zijn geheel afronden.
 
We willen je helpen om het best mogelijke cadeau te creëren. Daarom kun je ervoor kiezen om op bijna elk cadeau een foto én tekst toe te voegen. Wanneer je geen foto, of een foto en tekst in de editor kunt toevoegen, heeft dit meestal te maken met technische beperkingen voor dat geschenk. Dit zijn bijvoorbeeld de gegraveerde geschenken van hout of glas.
 
Onze website kan JPG- en PNG-bestanden verwerken. Het is niet mogelijk om een pdf-bestand te gebruiken. Voor het beste resultaat raden we aan om een PNG-bestand met een transparante achtergrond te gebruiken.
 
Er zijn verschillende betaalmethoden beschikbaar. Als u uw bestelling zo snel mogelijk wilt ontvangen, kiest u een van de volgende betaalmethoden: Creditcard, Paypal, creditcard of Direct eBanking. Wij ontvangen uw betaling direct en versturen uw bestelling zo snel mogelijk.
 

Voor particuliere bestellingen is het niet mogelijk om op rekening te betalen.

Wil je een zakelijke bestelling plaatsen en op rekening betalen, neem dan contact op met onze Business afdeling via [email protected]

Het is helaas niet mogelijk om uw bestelling achteraf te betalen.
 
De factuur en alle andere informatie met betrekking tot uw geschenk worden alleen naar u gemaild. Het geschenk wordt verzonden zonder verdere informatie, om ervoor te zorgen dat de persoon die het geschenk ontvangt het niet kan zien. Ze krijgen alleen hun geweldige cadeau te zien!
Zolang je cadeau nog niet is verzonden, kunnen we je factuur nog wijzigen. Zodra de bestelling is verzonden is dit niet meer mogelijk. De snelste manier om een wijziging van je factuur aan te vragen is per e-mail: [email protected]
 
U kunt uw kortingscode invoeren tijdens de betaalstap in het winkelmandje. Voer je code in en klik op het pijltje om de code te activeren, waarna de korting automatisch van je totale orderbedrag wordt afgetrokken. Per bestelling kan één kortingscode worden gebruikt.
 
De geldigheidsduur verschilt per kortingscode. Wanneer we een kortingscode verstrekken, geven we ook de vervaldatum door. Na het verstrijken van deze datum kan de code niet meer worden gebruikt.
 
Zorg er eerst voor dat je de kortingscode correct hebt ingevoerd, inclusief de juiste hoofdletters en kleine letters. Zorg ervoor dat je niet per ongeluk een extra spatie of periode hebt ingevuld. Als dit correct is, bestaat de mogelijkheid dat uw bestelling niet voldoet aan de kortingscodevereisten. Het kan onder de minimale bestelwaarde zijn, of het kan voorkomen dat de korting niet geldig is voor het cadeau dat u hebt geselecteerd. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.
[email protected]
 
Zodra de bestelling is geplaatst, gaan we aan de slag om de verwachte leverdata te halen. Om deze reden is het niet mogelijk om cadeaus toe te voegen aan geplaatste bestellingen.
 
Het spijt ons te horen dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Laat ons alstublieft weten wat uw ordernummer is, zodat we een onderzoek kunnen starten met de expediteur/het bedrijf om erachter te komen wat er met uw pakket is gebeurd en om te horen wanneer zij het nu verwachten te leveren.
 
De verwachte leverdatum(s) voor elk cadeau kunnen variëren en zijn te zien op elke productpagina. Dit zijn altijd de dichtst mogelijke schattingen. Als expresslevering mogelijk is, wordt dit ook op de productpagina vermeld. Deze vind je aan de rechterkant van de pagina, net onder de prijs en verzendkosten. De verwachte leverdatum kan niet worden gegarandeerd, omdat we afhankelijk zijn van het bezorgbedrijf en er soms vertragingen optreden die buiten onze controle liggen.
 
De tijden waarbinnen je cadeau kan worden bezorgd, hangt af van het type pakket waarmee je bestelling is verzonden, bij welke expediteur je kiest en in welk gebied het moet worden afgeleverd. Om te controleren op welk tijdstip uw pakket wordt afgeleverd, controleert u de trackinglink in uw e-mail met verzendbevestiging of neemt u rechtstreeks contact op met de expediteur als u meer informatie nodig heeft.
 
Je ontvangt een verzendbevestiging zodra je cadeau is verzonden. Deze e-mail bevat een trackingnummer en een link waarmee u uw pakket bij de expediteur kunt volgen, zodra het pakket is verwerkt. Als je je pakket niet kunt volgen of meer informatie nodig hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
 
U ontvangt een verzendbevestiging per e-mail zodra uw bestelling is verzonden. Je kunt de status van je bestelling ook bekijken in je MySurprise-account.
 
Controleer eerst of uw bestelling is verzonden. Als het is verzonden en je trackinglink werkt niet, neem dan contact op met onze klantenservice.
 

Klantenservice & contact

Oh jee, wat vervelend dat je cadeau beschadigd is geraakt tijdens de verzending. Neem dan contact op met onze afdeling Klantenservice, zodat wij kunnen vaststellen wat er aan de hand is en een passende oplossing kunnen bieden. Als u contact met ons opneemt via e-mail, kan het handig zijn om een foto van de schade en uw ordernummer toe te voegen.
 
Wat vervelend dat uw bestelling incompleet is aangekomen. Grote bestellingen verdelen we vaak over meerdere zendingen; als dit het geval is, ziet u verschillende trackinglinks in uw e-mail met verzendbevestiging. Hiermee kunt u controleren waar elk onderdeel van uw bestelling is. Als je bestelling in één pakket is verzonden en je merkt dat er iets ontbreekt, neem dan contact op met onze klantenservice.
 
Wat jammer dat je cadeau niet is zoals je had verwacht. Het spijt ons dat u teleurgesteld bent en we willen graag een e-mail ontvangen met een beschrijving van het probleem, uw bestelnummer en een foto van het probleem. Wij zullen dit evalueren en een passende oplossing bieden.
 
Als je een bericht hebt ontvangen van een expediteur dat je pakket wordt teruggestuurd naar de afzender, of dit in je trackinglink hebt gezien, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je kunnen helpen je bestelling zo snel mogelijk te ontvangen.
 
Aangezien uw geschenk wordt gemaakt met behulp van uw personalisatie, is het daarom specifiek voor u en kan het niet worden geruild of geretourneerd. Mocht je niet tevreden zijn met het cadeau, neem dan contact op met de klantenservice en dan kijken we naar een passende oplossing.
 
Als je hulp nodig hebt of een vraag hebt, kan je onze Klantendienst contacteren via e-mail op [email protected]
 
We behandelen uw foto’s als persoonlijke informatie, wat betekent dat we ze behandelen zoals we onze eigen foto’s zouden behandelen. We gebruiken uw foto’s uitsluitend voor het maken van uw geschenk en delen uw foto’s nooit met derden. We slaan je foto’s op om ze te gebruiken om je cadeau te maken. We bewaren de foto’s maximaal 24 maanden vanaf de datum waarop je bestelling is geplaatst. We doen dit zodat we je cadeau opnieuw kunnen maken in het geval van een probleem, of als je de bestelling opnieuw wilt laten maken. Als je een foto uploadt maar geen bestelling plaatst, wordt je foto maximaal 30 dagen bewaard. Als u uw foto’s eerder wilt laten verwijderen, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat wij dit voor u kunnen regelen.
 
We zijn erg blij dat u onze klant bent en willen dat u weet dat uw persoonlijke gegevens veilig zijn bij ons. We gaan uiterst zorgvuldig om met deze gevoelige informatie. Alle informatie die u met ons deelt, wordt via een veilige SSL-verbinding opgeslagen in onze beveiligde database. Dit betekent dat slechts enkele vertrouwenspersonen toegang hebben tot de informatie. Dit betekent dat de informatie alleen kan worden gezien door degenen die het moeten zien. We beloven uw informatie alleen binnen ons bedrijf te gebruiken en uw informatie nooit met derden te delen voor commerciële of andere doeleinden.
 
Deze dingen gebeuren! We corrigeren het graag voor je, neem gewoon contact op met onze Klantenservice via e-mail op: [email protected]
 
Ben je zo blij met je cadeau dat je het graag nog een keer wilt bestellen? We kunnen dat doen! Het is mogelijk om een cadeau binnen 2 jaar na het plaatsen van de oorspronkelijke bestelling opnieuw te bestellen, zonder het opnieuw te hoeven personaliseren. Geef ons gewoon het originele bestelnummer door via e-mail, telefoon of chat en wij doen de rest. U ontvangt een orderbevestiging met alle informatie die nodig is om de betaling te voltooien.
 
Open chat
Hello
Can we help you?